divendres, 19 d’octubre del 2012

MÒBILS A CLASSE

Hola amics, avui us parlaré d'un cas que m'ha passat a classe.

Resulta que la meva companya ha tret el mòbil mentre la nostra professora explicava la lliçó. Jo, li he recomanat que el guardi perquè a l'escola no ens el deixen tenir i que esperi a l'hora del pati per a jugar-hi.

Ella, no m'ha fet cas, m'ha explicat que el mòbil és una gran eina tecnològica que aporta avantatges en el nostre aprenentatge i m'ha començat a recitar una llista del perquè és útil: 
 - Pesa menys que els llibres, per tant, és fàcil de transportar.
 - Ningú ens ha d'ensenyar com funciona ja que ja ho dominem.
 - Com els mestres ens deixarien tindre'l, estalviaríem càstigs. 
 - I quan tinguéssim dubtes sobre algun tema, podríem consultar-ho al Google.

Jo però, no les tinc totes i per aquest motiu he decidit preguntar-vos la opinió. Creieu que avui en dia s'hauria de permetre que els infants portessin el mòbil a classe? És una eina d'aprenentatge productiva o realment és una falta de respecte de cara el professorat?

Per la meva banda, us deixo també un enllaç d'un fragment de la pel·lícula "COBARDES" que potser us ajuda a reflexionar-hi! 


Popper!




3 comentaris:

  1. Bones!!

    Responent a la vostra pregunta, nosaltres creiem que l'utilització dels movils a l'aula es adequat sempre i quan els sapiguem utilitzar correctament, cal dir que estem tractant amb nens cosa que dificulta que la seva utilització sigui tan sols amb fins educatius...

    ResponElimina
  2. Si que serien utils, pero...no creieu tambe que en part els pares en son els culpables??perque... calen realment els mobils desde tan petits?
    Es fascinant i trist veure com canvia la nostra societat,cada vegada mes consumista.

    ResponElimina
  3. Ei!

    Nosaltres creiem que poden ser útils sempre i quan se'n faci un ús adequat i s'estableixin uns certs límits. És important que els infants s'integrin dins d'aquestes noves tecnologies i entenguin quina és la seva finalitat.
    Per altra banda és una eina que també podria causar molta distracció entre l'alumnat si no existeix una bona metodologia per part del professor.

    ResponElimina